Biski je nemocný... :-(((( + přidala jsem nové video

05.08.2010 12:19

Biski nám onemocněl:-(. Včera jsem na něj koukala a zjistila jsem, že má velkou bouli pod jazykem. Tak jsem na nic nečekala a šla okamžitě k našemu veterináři. No ten nás hned poslal do Opavy, že je to nejspíš zánět slinné žlázy a možná bude nutné řešit to chirurgicky. To už jsem byla hodně nervózní. Naložili jsme Biskiho a jeli. Tam mi paní veterinářka řekla, že je štěstí, že jsem si toho všimla, že se mohl udusit. Biski dostal dvě injekce, antibiotika a teď musí být v klidu. Pokud by se to nespravilo pomocí léků, bude muset na operaci, ale já doufám, že to bude OK! Tahle nepříjemnost se bohužel sešla s agility táborem, na který jsme se přihlásili. Začíná v sobotu a Biski bude brát léky až do neděle... Takže nemůžeme cvičit. :-(((( Rozhodla jsem se, že víkend vynecháme úplně, Biski se bude léčit, a přijedeme v neděli večer nebo v pondělí ráno. Bikiho nechám ještě odpočívat a možná od středy lehce začneme cvičit. A protože teď Biski odpočívá a léčí se, udělala jsem nové prázdninové videjko:-), je moc hezké, koukněte na něj v sekci videa:-)

Vyhledávání