DKK, DLK 0/0 :-) a výstava v Ostravě

10.04.2010 18:49

Už včera jsme byli s Biskim na rentgen kloubů, nechala jsem mu udělat RTG kyčlí i loktů. Byla jsem nervózní, ale nakonec dopadlo vše dobře, Biski má kyčle i lokty 0/0. No a dnes jsme byli na národní výstavě psů v Ostravě. Od rána jsem byla pekelně na nervy, protože kombinace handlera amatéra jako jsem já a hyperaktivního psa jako je Biski je docela zajímává:-). O vystavování mám "nějaké" představy, dalo by se říci, že mlhavé:-)))). Od rána pršelo a já jsem doufala, že budeme schovaní v hale, no, nebyli jsme... Kruh číslo 21 byl venku... Tak jsme s Honzou vybalili domeček pro Biskiho, přehodili přes něj deku, ať na něj neprší a my se schovali pod deštník. Chvíli jsme čekali, ale naše chvíle přišla brzy, protože jsme byli ve třídě mladých. Biski se tvářil, jako že ho to strašně nebaví, proč má pořád stát, vždyť je to nuda a tak si to zpestřoval štěkáním, kňučením, čmucháním, furt jsem ho musela upravovat, aby aspoň chvíli normálně stál, no byl to zážitek to zvíře udržet v klidu:-). Ale bojovali jsme statečně a nakonec jsme si odnesli hodnocení "Výborný 2", což mě hodně potěšilo, ale ještě více překvapilo... No, ale můj způsob "předvedení" psa, nebo lépe řečeno, způsob jak se vlastně Biski sám předvedl, tak to byla hrůza:-)))), ale my se to naučíme! Přišla se na nás podívat taky Míša od papillonků a vyfotila nám krásné fotky Biskiho a dalších pejsků (jsou v galerii), moc děkujeme:-). Sešlo se moc hezkých aussíků, všem gratulujeme k jejich umístění!!!

Vyhledávání