Jarní katmajácká intenzivka

01.05.2011 09:54

Jako každé jaro jsme se zúčastnili jarní intenzivky u nás na cvičáku. Intenzivka byla už minulý víkend, ale já nestíhám aktualizovat:-). Cvičila jsem s Biskim i Rhiou. Ale protože mám hodně práce a jsem už opravdu unavená a navíc mě ještě trápila alergie, se kterou se dá běhat, ale blbě, tak jsem některé tréninky vynechávala... V pátek i soboru nám vyšlo nádherné počasí, fakt paráda, ale v neděli se zatáhlo a od rána hustě pršelo. Většina lidí to po poledni zabalila, není se čemu divit, každý byl promrzlý a mokrý až na kost. Kolem druhé ale prokouklo sluníčko a nakonec bylo hezky až do večera, takže jsem potrénovala ještě s Rhiuškou a bylo po intenzivce. Na intenzivkách a táborech v Opavě se už pravidelně potkávám s Marťou a ségrou Biskiho Airou :-))), takže jsme zase pokecaly :-))). No, bylo super, nebýt toho nedělního dopoledne. Obrovský dík patří Martě Wasserbauerové!!!, která strávila na parkuru celý víkend a měla s náma obrovskou trpělivost!!! Její energie opravdu je bezedná :-) a věnovala se každému, jak jen mohla. Marti, díky!!!!!!!!! Těšíme se na tábor!!!!!!!

Vyhledávání