Katmajácký agility tábor

20.07.2011 16:34

K letním akcím patří tradičně opavský agility tábor, který pořádá náš klub Katmaj. Letos jsem konečně běhala celý tábor s Biskim (minulý rok byl nemocný). Těšila jsem se, že si zamakám ještě víc, protože Rhiuška začala taky agilitit, ale v jejím případě nám to agilitění překazilo její první hárání. No nevadí, holčina ještě potrénuje na táboře v srpnu :-). Skupina LA začínala už v sobotu ráno, takže jsem se na cvičáku ubytovala ve svém novém stanu už v pátek večer. Tréninky byly pro každou skupinu dvakrát denně, takže jsme si hodně mákli. Do pozdních večerních hodin jsme kecali a kecali, takže to bylo s ranním tréninkem velice často hodně vysilující :D. V úterý večer jsme udělali sranda závody, kdy si každý psovod vypůjčil pejska. Já jsem si půjčila borderky Peti Pavlišinové Emu a Majly, běželo se mi s nima opravdu moc hezky. Biskiho si pro změnu půjčila malá Klárka. Biski sice hledal paničku, se kterou je zvyklý běhat :D, ale nekonec s Klárkou doběhli do cíle. Aby si pejsci odpočali, byl na středu naplánovaný volný den. A večer se pak konaly závody. Jednoduchý parkur jsme museli s pejskem projet na koloběžce. To byl teda adrenalin! :D Pak následovaly soutěže jenom pro pánečky a volná zábava. Ve čtvrtek hodně bouřilo a lilo, ale i tak se dalo potrénovat. V pátek se vyjasnilo a byl tu poslední den tábora. Velký dík patří Martě Wasserbauerové, která celou dobu, v dešti i na sluníčku, stála neúnavně na parkuru a dala všem opravdu maximum! Marti, děkujeme a těšíme se na další tábor v srpnu!!!!!!!!!

Vyhledávání