Katmajácký agility tábor

03.08.2012 13:09

Jako každý rok, i letos jsme se zúčastnili katmajáckého agility tábora. Pro mne byl tábor trošičku volnější, protože jsem byla ve víru příprav naší velké údálosti, ale i tak jsme si zaběhali. Rhiuška pořád rehabilituje, takže necvičila. Zato Biskino musel makat :D. Počasí bylo pro psy naprosto parádní. Nebylo horko, sem tam popršelo, takže psi vydrželi mnohem déle. S Biskim jsem trénovala jenom některé tréninky a až od pondělí, i když tábor začal už v neděli ráno, aby ten zápřah vydržel. Nakonec jsme to zabalili už v pátek, kdy Biskino na parkuru opravdu klusal a únavou vyhýbal skočky. Já jsem stejně potřebovala zařizovat, takže jsem Biskiho nechala být, aby si odpočinul. Ale tábor to byl perfektní, super jsme si pokecali, pesani se vyblbli, koupali se, zaběhali si :), Marťa nám opět postavila velmi běhavé a velmi dlouhé parkury :D. Byl to mazec už při stavění :D, ale byla to výzva a my jsme se tím poprali. Biskino se moc snažil, i když nervičky sem tam opět zapracovaly a zónečky byly nejednou spíše leteckým dnem :D. Nicméně, musí dostat pochvalu, že vydržel. Mylsím, že mu rekreační trénink prospívá mnohem více. Má z toho opravdu radost. Velké dík patří Martě, která nás nonstop koučovala na parkuru!!!!!!! Co více si přát! Už se těším na srpnový tábor!!!!

Vyhledávání