Klubová a speciální výstava - Mladá Boleslav, 26.-27.6. 2010

28.06.2010 12:04

O víkendu jsme jeli na dvě výstavy, obě se konaly v Mladé Boleslavi a pořádal je klub chovatelů belgických ovčáků, který kromě klubu chovatelů malopočetných plemen také zastřešuje chov australských ovčáků. Po dlouhé době jsem se viděla s Ivou (Ivelbero's Darling) a jsem moc ráda, že jsme zase pokecaly. S Ivčou přijela i Marťa s Airinkou, Betkou a Míšou a Denča s Atreyem. Nechyběli ani Svěží větříci a Tolugáčci:-), tímto zdravím:-). Pejsků se sešlo dost, moc se mi líbili i belgičtí ovčáci. V sobotu posuzovala paní rozhodčí z Holandska. Biskiho jsem přihlásila do mezitřídy, kde mohou nastoupit psi od 15 měsíců. Konkurence byla silná, nastoupili dohromady čtyři psi, všichni starší než Biski, dva dokonce o půl roku, takže i vzhledem k tomu, že to Biskiho nebaví a je těžké ho udržet ve výstavním postoji, jsme dostali V4, ale posudek moc hezký, takže jsem moc spokojená za známku výborný. Biski byl nejakčnější a nejtrhlejší ze všech australáků vůbec....... takže si neodpustil přivítání paní rozhodčí poskokem stejně jako v neděli:-D. V neděli byli v mezitřídě tři psi, takže bedna byla jasná:-D. Biski si opět odnesl známku výborný, tentokrát ovšem výborný 2, res.CAC, to jsem měla velkou radost! Ovšem handling byl ještě tragičtější než v sobotu:-D, to mi v kruhu nejen kňučel s nechápavým pohledem, proč tam má tak dlouho stát, ale taky štěkal, a pořád čuchal okolo a jinak blbnul. Opět si neodpustil přivítání a na paní rozhodčí vyskočil, byl hoooodně přátelský, a taky nám to paní rozhodčí nechala zapsat do posudku. Tohle je na delší dobu poslední výstava. Nějak nás to vystavování moc nebaví.... Spíš mě baví pokec s lidma, co tam jsou:-). No prostě sem tam se na nějaké výstavě objevíme, ale mnohem víc se budem věnovat agility, budeme pořádně makat, ať v září neuděláme na prvních závodech ostudu. V srpnu budeme mít týdenní agi tábor v Opavě, na který se fakt těším!

Vyhledávání