MR AUO v agility

20.07.2011 16:18

Letos jsme se zúčastnili Mistrovství australáků v agility. Konalo se 12.6. v Mladé Boleslavi. Setkali jsme se tam s Marťou a ségrou Biskiho Airou, Ivou s Bjů a El, které taky závodily. Pro mě a pro Biskiho byly tyhle závody hodně pokažené :D, jedním slovem tragédie. Biski nám začal skákat zóny, takže jsem se diskla ve většině bězích, protože jsem ho vrátila a jumpingy se nám vůbec nevydařily. Já i Biski jsme byli hodně unavení, což se hodně na našich výkonech podepsalo. Kromě toho mi ještě docela vadila organizace. Zároveň probíhala i výstava, kde byli nahlášení i někteří závodníci, takže se pořád na něco čekalo. Vzhledem k tomu, že se závody prodlužovaly a prodlužovaly, rozhodla jsem se poslední běh vůbec neběžet, sbalili jsme se a jeli domů. Měli jsme před sebou cestu domů přes třičtvrtě republiky. I tak jsme dojeli hodně pozdě, takže nevím, v kolik bysme dorazili domů, kdybych ten poslední běh opravdu běžela. Ale jinak bylo fajn, zase jsme pokecali :-) a příští ročník snad vyjde líp. Ségra Biskiho Aira nakonec skončila na krásném čtvrtém místě! Gratulujeme!!!!!!

Vyhledávání