Ohlédnutí za minulým rokem

17.01.2011 20:43

Možná pozdě, ale přece :-). Nedávno jsem totiž vzpomínala na dobu, než jsem si přivezla Biskiho. Od té doby utekla hodně dlouhá doba a taky se moc změnilo. Původně jsem chtěla jednoho pejska, a jenom na agility. To jsem ale ještě netušila, že si vezmu štěndo (Biskiho) od Ivy Karafiátové a že spolu budeme pořád v kontaktu:-). Stalo se, ale od té doby jsem ušla hodně dlouhou cestu. Jako úplný začátečník jsem to s Biskim nejdřív neměla úplně lehké, dlouho jsme spolu bojovali, ale nakonec jsme to zvládli a z Biskiho je vychovaný a úžasný pejsek. Původně jsem chtěla psa jednoho a jenom na agility a ani jsem nechtěla závodit. Jenomže to jsem nevěděla, že budu v tom nejlepším klubu Katmaj Opava, kde mám nejenom nejlepší trenérku Marťu Wasserbauerovou a ještě k tomu ty nejlepší kamarády:-)! Takže závodit začínáme s Biskim na jaře a už se neumím dočkat:-). K tomu nám do smečky přibyl ještě nový člen, naše malá Rhiuška, kterou jsme si taky přivezli od Ivy. Rhiuška je zatím naše malá šikovná agi naděje, začnu s ní trénovat na jaře. Během toho roku a půl, co jsem si přivezla Biskiho se toho změnilo opravdu hodně a jsem za to strašně moc ráda!

Vyhledávání