OPSION 017

07.06.2011 22:17

O víkendu jsme byli na dalších závodech. Tentokrát jsme se vydali až k České Skalici, kde se každoročně závodí na OPSIONu. Už jen to prostředí opravdu stojí za to. Závody se konají v kempu u nádrže Rozkoš a příroda okolo je prostě nádherná. Stejně jako do Chvalnova i tentokrát jsem jela s Gabkou a její smečkou. Poprvé jsem taky řídila tak dlouhou trasu :-), ale zvládly jsme to. A teď k závodům. Už tradičně se nám nedaří dobře zaběhnout zkouškové běhy, takže i tentokrát jsme si odvezli jedno třetí místo v LA1 se známkou VD. V sobotu se nám ale podařil jumping, zaběhli jsme krásný čistý běh a bylo z toho šesté místo :-))))!!!!! Biskino se moc snažil! A já jsem mu to nepokazila :D. V sobotu se ještě běžel jeden běh, kde ovšem byly naše "oblíbené" zónové překážky, které Biski spolehlivě odskočil, takže jsem ho vracela. Běh byl stejně hodně těžký pro začátečníky jako jsme my, takže bysme nedoběhli ani kdyby Biski neměl ty svoje zónové úlety. V neděli to už bylo o něčem jiném :D. Biskino je nervák a agi opravdu žere, a proto se rozhodl, že začne startovat sám :D :D :D... takže ještě se zónami, které jsem opravovala, jsme se diskli ve všech třech bězích. Celkově jsem ale moc spokojená. Biskino je moc šikový a rychlý a hlavně bojovník! Akorát teda trošku nervák :D. Jinak bych chtěla poděkovat za společnost Gabce :-), se kterou jsem byla na chatce a celou cestu autem se mnou kecala, i když byla unavená. A taky jí posílám gratulace! S Faustíkem se stali šampiony OPSIONu v kategorii small, a i Elinka jí udělala velkou radost! Byla na bedně nejen ve zkouškových bězích, ale taky vyhrála nedělní jumping! Gratulace samozřejmě letí všem katmajákům!!!! :-)))) Byl to skvělý víkend! Kompletní výsledky těchto i ostatních závodů dodám později. Nestíhám! :D

Vyhledávání