OPSION 15, Hradec Králové

01.03.2011 10:17

Už to tak bývá, že si člověk něco naplánuje, a najednou se jeho plány během chviličky změní. To za mnou totiž jednou v hale na tréninku přišla Soňa, jestli bych místo ní nechtěla jet na OPSION 15 do Hradce Králové. Jenomže já jsem neměla vyřízený výkonnostní průkaz pro Biskiho, takže jsem nejdřív jet nechtěla. Jenomže se začly hejbat škatulata :-D a nakonec ve čtvrtek před odjezdem průkaz dorazil a jelo se. Biski jel v kufru s Cage, která se mu celou dobu starala o zábavu, že Marti :-D? Do Hradce náš Katmaj team dorazil ve složení: Marťa + Cage a Grace s Jirkou, a taky já s Biskim, Peťa s bordeříma holkama, Michal s Dudlíkem a Klárka s Petrem a foxlatama. Po příjezdu na místo jsme se ubytovali a večer jsem zažila první turnaj v kostkách - hádejte s kým? A otázka číslo dvě - jak to dopadlo? :-) Myslím, že je všem všechno jasné, tak můžem jít dál:-)!!!
V sobotu ráno jsme vyrazili do haly, kde se mělo závodit. Byla jsem nadšená jak z haly, tak z okolí. V hale byl super povrch na běhání, krásně vytopená kantýna s možností dát si něco dobrého a hlavně teplého na zub a krásné prostředí okolo, kde jsme mohli s pejsky, když se zrovna neběhalo. Takže jsme se zaregistrovali, rozbalili domečky a křesílka mohlo se začít závodit. Byla jsem hodně nervózní, protože jsme nevěděla, jak se se vším okolo vyrovná Biski, natož já, a taky jsem měla strach, že mi hned na startu uteče za nějakou háravkou. Ale Biski to zvládl skvěle, jakmile se dostal na start, nic než agility a překážky ho už nezajímalo. V kategorii LA byla obrovská konkurence, víc než polovina startovního pole byla právě v LA a bylo opravdu na co koukat a nejenom v LA:-). V sobotu se v nejlepším světle ukázali foxlíci Klárky. V jumpingu si Ája s Klárkou vybojovaly druhé místo, v agility třetí místo, a Tonda vyhrál sobotní zkoušky. Peťa s Mylee zabojovali a odnesli si první místo v agility běhu, Cage s Marťou zaběhli krásně bez chybičky zkoušky a skočily těsně pod bednou. Výborně to běhalo i Michalovi s Dudlou, kteří celou sobotu útočili na vedoucí pozice a ve zkouškovém běhu se jim podařilo vyhoupnout se na medajli - bylo z toho druhé místo. Já s Biskim jsme, ke mému překvapení, doběhli skoro všechny běhy :-), což byl pro mě obrovský úspěch, ale hlavně jsem z Biskiho měla velkou radost, protože ho to opravdu baví a snaží se mi na parkuru moc pomáhat a často se mu podaří napravit to, co já pokazím. A co je vůbec nejduležitější, baví nás to oba :-)!!! No a protože Katmajáci nejsou žádná ořezávátka ale profíci, sobotní běhy byly pro nás teprve zahřívací kolo, protože v neděli jsme to pěkně rozbalili! Tonda udělal Klárce radost, protože byl ve všech bězích na bedně - 2x 1. místo a jednou 3. místo a ani Ája se neztratila. Michal s Dudlíkem tentokrát nezůstali těsně pod bednou, ale dosáhli dvakrát na třetí místo. No a co na to my v LA? Marťa s Cage zaběhly opravdu ukázkové běhy. Cage pro tentokrát řvala míň než obvykle :-) a s Marťou si vybojovaly skvělé druhé místo v agility a vyhráli zkoušky krásným čistým během. Škoda poslední shozené laťky na poslední skočce v jumpu, to by byly holky na bedně ve všech bězích:-). Já a Biski jsme tuhle bilanci nemohli pokazit a ve zkouškách jsme se umístili na třetím místě. A jak dopadly součty všech běhů za víkend a kdo se tedy stal vítězem OPSIONu 15? Ve smallících vítezství vybojoval vyrovnanými a skoro bezchybnými výkony Michal s Dudlíkem, foxlíci zase úřadovali v meďácích a Tonda s Klárkou si odnesli celkové třetí místo se suverénně nejrychlejším časem, jen kdyby bylo míň chybiček:-). Závody byly super, viděli jsme spousty krásných běhů, každý se musel poprat s parkury tak, jak nejlíp uměl a když k tomu ještě přálo štěstíčko, byly z toho krásné běhy. A já od příště budu opravovat všechny zóny :-D!!!!!!!! Za krásné fotky děkujeme Jirkovi, který celý víkend poctivě dokumentoval dění jak na parkuru, tak mimo něj! No, a teď už nezbývá nic jiného než hurá na Chvalnov!!! :-)

Vyhledávání