Sraz AUO u Zlína

20.07.2011 16:46

Letos se konal první větší sraz australáků, který pořádala Iva Karafiátová s Denčou Řehákovou. Na téhle akci jsme nemohli chybět:-). Tábor byl už od pátku, ale to mi skončil tábor v Opavě, takže jsem přes víkend dala Biskimu pauzu a v pondělí brzo ráno jsem vyjela. Potrénovali jsme agility, Biski byl poprvé na obranách a večer jsme už tradičně celý prokecali. V úterý se konaly závody v poslušnosti, kde jsme s Biskim neměli šanci :D, protože poslušnosti se opravdu nevěnuji. Biski má perfektní odložení, což na agility cvičáku opravdu potřebuju a jinak tu poslušnost až tak nehrotím. V poslušnosti ale zářila Iva s Bjůty a El (maminy Rhiušky a Biskiho), ale holky jsou opravdu úžasné i na obranách! Konaly se také závody agility :-), což je naše disciplína! A ty jsme vyhráli!!! :-) Srazík jsem si užila, bylo moc fajn vidět tolik australáčků najednou a pokecat s lidma, které tak často nevidím. Jen mě mrzí, že se u nás opravdu tak málo australáků věnuje práci na vyšší úrovni... Je to přece jenom pracovní plemeno a u nás tomu tak skoro není... Velká škoda. Jinak děkuji Ivě a Denči, že si daly tu práci a sraz s takovým pestrým programem a možností tréninku a výcviku zorganizovaly. Takže jestli se do toho pustí i příští rok, přijedeme zase! :-)

Vyhledávání