Sraz Ivelbero's Darling

03.08.2010 17:14

O víkendu jsme po dlouhé době zavítali do Zlína. Jeli jsme na sraz odchovů (a pánečků:-) ch.s. Ivelbero's Darling. No, do Zlína jsme dojeli vpohodě, cesta sice trvala tři hodiny, protože jsem řídila já:-D, ale dojeli jsme bezpečně. Problém ovšem nastal ve Zlíně, kde jsme se jaksi neuměli zorientovat. Já jsem si doma vytiskla mapy s příjezdem na místo, jak je ovšem běžné, zapoměla jsem je... Takže jsem nakonec volala Ivě, ať nás pro nás přijede, že jsme ztraceni:-D. Nakonec jsme na místo dorazili a přivítala nás spousta pejsků a jejich pánečků. Celé dopoledne si pejsci běhali s hráli a pánečci debatovali a jedli a pili. Následovalo soutěžní odpoledne, kde soutěžil pejsek se svým pánečkem. Takže jsme šli do boje. První disciplína byla hodně humorná - aport párečku :-D, někteří pejsci pánečkovi nepřinesli nic, někteří dokonce celý párek! Pak ještě následovalo několik her a soutěže byly u konce. Pak jsme zase tlachali. K večeru už jsme s Honzou zvedli kotvy, naložili totálně unaveného a vylítaného Biskiho a jeli jsme domů. Byl to moc fajn den a moc fajn lidma:-). Těšíme se na příští rok! Fotky jsou na rajčeti.

Vyhledávání