Tábor a nemocný Biski

16.08.2010 07:08

Celý minulý týden jsem byla na agility táboře v Opavě, ale bohužel, bez Biskiho. Jeho zánět se neléčil, tak zůstal doma a odpočíval. Já jsem si zkusila běhat s borderama, no je to mazec:-))), natáčela jsem a jen tak koukala. I když jsem nemohla trénovat s Biskim, tak byl tábor fakt super! Takže opět velký dík Marti Wasserbauerové, která vydržela celé dny nás trénovat a věnovat se nám!!! Na tábor dojela i sestřička Biskiho Aira s paničkou Marťou, tož to jsme tež pokecaly:-). Airinka udělala za ten týden opravdu obrovský pokrok, je šikulka! A taky děkuji Peti Pavlišinové za půjčení skvělé borderky Angie. Jak to nakonec dopadlo s Biskim? Jeho stav se vůbec nelepšil, spíš naopak, takže musel ve čtvrtek na operaci. V pátek ráno jsme si pro něj jeli. Dostal další antibiotika a teď vypadá mnohem líp. Je sice ještě z té operace a z těch antibiotik takový bez energie, ale otok se mu zatím nevrátil. Tak nám držte palce, ať už to tak zůstane!

Vyhledávání