Takové to domácí závodění aneb naše závody:-)

25.05.2010 12:10

U nás na cvičáku se dva víkendy po sobě závodilo. Už minulý týden v sobotu jsme my katmajáci uspořádali zkoušky. Jak se blížil termín konání, říkala jsem si, že se bude běhat v dešti, protože tomu počasí přes týden hodně nasvědčovalo. Nakonec jsme ale měli štěstí, přesně v sobotu totiž nepršelo. Jen ráno, když jsme začali všechno chystat, tak trošku mrholilo, ale pak už spadlo během dne jen pár kapek. Problém byl ale v tom, že terén byl v hrozném stavu po celotýdenním deštivém počasí:-(, takže po pár bězích jsme měli z parkúru bahenní lázeň. Závodníci ale makali, statečeně se s nepříznivými podmínkami porvali a díky super organizaci:-) se všechno podařilo. Já jsem samozřejmě ještě nezávodila, Biski je ještě mlaďoch. No a protože jsem chtěla při organizaci závodů pomoct, Marťa mi přidělila zodpovědný úkol:-) - byla jsem v kantýně a vařila kávičky, čajíčky, prodávala dobrůtky všem unaveným a prokřehlým závodníkům.

Hned další víkend (22.-23.5.) náš klub pořádal tradiční Katmajácké derby. A já jsem opět zasedla v kantýně. Co se týče počasí, už to bylo o něco lepší. V pátek dokonce svítilo sluníčko a já jsem si říkala, že krásně vyschne terén a o víkendu se bude perfektně závodit. Ale člověk míní....... No, hned jak jsem v pátek přijela na cvičák, abych pomohla s přípravami, opět začalo pršet. Nakonec z toho byla průtrž mračen, tak jsme se sbalili a jeli domů. V sobotu ráno se začalo závodit na hodně mokrém terénu, takže opět bahenní lázeň. Během openu se zase přehnal přes cvičák silný déšť, takže se situace ještě zhoršila. Pak se ale ukázalo sluníčko a bláto začalo pomalu vysychat. Nakonec terén jakž takž vyschnul. Ovšem, aby nebyla nuda, hned jak jsme všechno sklidili a všichni už byli na cestě domů, opět se rozpšelo a rozbouřilo a cvičák byl opět jedna velká kaluž bahna.... Takže v neděli byly podmínky na chlup stejné jako v sobotu. Ráno mokro, bahno, nebezpečno, pak trochu sluníčka a trošku lepší terén. Já jsem vše opět sledovala z kantýny, kde jsme se fakt mákli:-). Všichni běželi ze všech sil, i když to bylo hodně těžké, některé běhy byly opravdu krásné. No, a příště už vyběhneme na parkúr i my!!! :-)

Vyhledávání