Zas je tu aktualizace

17.12.2009 16:01

Začnu tím, že z Biskiho nám pomalu roste chlap. Začal značkovat a je tu puberta, což mě začíná přivádět k šílenství. Mám pocit, že má pubertu už od pěti měsíců, kdy mě začal docela slušně ignorovat... Přivolání v situacích, kdy je kolem něj zvíře, člověk, kolo apod. je naprosto nemyslitelé, někdy se mu nechce poslouchat, tak na mě začne štěkat, nebo přede mnou utíká a dělá, že si hrajem na hoňku... MOJE NERVY!!!!! Takže jsem musela přitvrdit, ať je jasné, kdo je tu pánem, ale vypadá to, že si to budeme vysvětlovat asi dlouho. Nemáte někdo nějaký nápad, jak mu to vysvětlit:-)? Na cvičáku jsme nebyli už víc než tři týdny:-((((, protože se cvičí v hale, kde se vejde přece jenom míň lidí než na cvičák, a teď na nás řada nevyšla. Ale snažíme se pilně trénovat doma nebo ve městě, a protože výsledky se nedostavují, tak mi z toho začíná docela hrabat... No nic, musí se to vydržet, přetrpět se ctí, tak budem pokračovat v boji. V úterý jsme se byli podívat s katmajáky na vánočních trzích v Opavě, někteří z nás si užili úžasný pohled na večerní vánoční Opavu z radniční věže a po nějakém tom punči jsme si poslechli Marka Ztraceného, který tam měl koncert. Byl to moc fajn večer. A dneska jsme zase byli s Biskim na procházce, ale tentokrát jsem vzala foťák, protože nasněžilo. Biski viděl poprvé sníh, tak si to užíval, pobíhal, poskakoval a bořil se do sněhu a moc se mu to líbilo. Fotky jsou na rajčeti. Tak a to je vše!!!:-) Tak zas někdy příště!

Vyhledávání